Tim izviđa očito središte opskrbe izvanzemaljaca hranom, samo kako bi se suočio licem u lice s punopravnom invazijom. U međuvremenu, Auggiejev pokušaj da proda sina policiji komplicira Murnov tajanstveni kontakt.