Mini 1000 City Pt. 1
To celebrate the Mini's 50th birthday, Mike Brewer has a plan to buy a cheap 1988 Mini City 1000 and create an eye-catching, customized special. It's up to Edd China to create a celebration model Mini enthusiasts will love.