Mindbending Silver Maple
Inspired by tales of a time long past, Pete builds a treehouse cradled by the stems of a twisty silver maple on Washington's Lake Chelan. The cedar-shingled structure has a curved turret that soars two stories high and a deck to take in views of the lake.