Don’t Shoot Mommy
Elizabeth Chambers unravels the toxic marriage Kate Ranta finds herself trapped in and tracks how her military husband manipulates his years of service into a get-out-of-jail-free card. Until the night he nearly kills three generations of Kate’s family.