I Will Follow
With Dave in the top 5 and Chief close behind at 6, the pressure is on the top racers to be ready for a showdown. Chief and Boosted set up an emergency turbo school for a struggling Dominator, and Farmtruck and AZN find themselves a flashy, orange fish.