Bride of Liberace
Bubbly Karlee's wedding is a mix of Great Gatsby, Marie Antoinette and Liberace. Mom's dress is far from those, but she doesn't see why Karlee wouldn't want to wear it as is. Kelly and Sam have their work cut out for them making both Karlee and Mom happy.