The Smiling Friends Go to Brazil!
The Smiling Friends get to relax in a beautiful Brazilian beach town. Pim works on his novel, Charlie binges a load of torrent shows on his portable hard drive, while Allan and Glep enjoy some long-awaited "chill out" time at the beach.