Nir and Olivia
Henry and Fuzz head for Borehamwood, where obsessive collector Nir has amassed a forecourt full of vehicles, from air taxis to Citroen saloons. Will Henry keep his feet firmly on the ground, or will he be tempted by a mystery microlight?