Meat Me in Massachusetts
In Brooklyn, Dirty Water Don repairs outflow gates at a treatment plant. In Mount Vernon, Ramone and George discover medical waste lodged in a pump station. And in Massachusetts, Rick deals with a disgusting grease trap at a meat cutting facility.