Selena + Padma Lakshmi
Renowned food expert Padma Lakshmi treats Selena's crew to a south Indian style ladies' brunch, complete with sweet 'n' sour shrimp curry, coconut rice, and -- because brunch would be nothing without a yummy drink -- homemade masala chai.