Alfa Romeo Spider & Renault Alpine GTA
Drew and Paul seek out Italian icon, the Alfa Romeo Spider. The car's red paintwork is in perfect condition, but Drew wants to paint it black. Paul's determined to put his foot down and has a more cost-effective plan for this glamorous little sports car.