Robot Chicken's ATM Christmas Special
The Robot Chicken Christmas Special has Santa nearly missing Christmas. Kano from "Mortal Kombat" shares the holidays with Mrs. Cage. Justin Bieber's new song is bound to be a Christmas hit. The writers give G.I. Joe a very special Christmas.