Cowbell Chevelle
Derek and his brother Sean head back to their family farm in North Dakota. Intent on building a goin'-to-town rig for the old farmstead, they dig out a 1971 Chevrolet Chevelle sedan that's buried in cow pies and has a waterlogged engine.