Hard As Rocks
With dangerous rocks exposed by low water, Buck must hit high speeds to keep his jetboat out of harm's way. Landing solo on a narrow airstrip tests Katie as a pilot. Aubrey plays matchmaker between her reluctant mare and a stud donkey.