Home Is Where the Dog Is
One of Earl's favorite senior dogs finally has a chance at a forever home. Tia heads to a small shelter in rural Louisiana to help with a hound that they took in. Then, Tania, Mariah and Lizzy showcase dogs in their forever homes.