Bryce Slips, Megan Rips
Bryce might be at the top, but Texas's big tire course isn't his strong suit. Meanwhile, Megan seizes the opportunity to show off her big tire skills. On the other hand, AJ can't find his footing without Madi, and Josh stirs up trouble from the sidelines.