Twinning Through Life
Jeremy and Audrey surprise the family with big news! To escape home nesting renovations, Zach and Tori leave town for a "babymoon" weekend. Amy and Chris face a potential bump in their relationship during a getaway. Matt and Caryn balance dating and work.