Are You Calling Me Fat?
Lorenda wonders if space is really what Abbey and Tre need. Leyna worries Esther is going to crash her bachelorette party. Emily meets Yussra and calls her a homewrecker. Robert needs to win his fight, but Nancy and Kristy can only stay calm for so long.