Stuck in the Mud
Misty and Matt find themselves alone on a critical rescue of Alaskan homesteaders ill from dirty water and stuck in a crumbling cabin. It's all-hands-on-deck as the Raneys call in family reinforcements to bring all new ingenuity to save the day.