This Is Going To Hurt
In Camden, Georgia, a driver leads deputies on a 150-mph chase before a high-speed PIT brings the pursuit to a shocking, fiery end. In rural Texas, a thief leads deputies down dusty roads, through water, and into the woods in the middle of the night.