I Will Kill
On Friday the 13th, 14-year-old Amber Dubois vanishes. A year later, Chelsea King disappears nearby. As fear spreads, a survivor links the two—and exposes a predator hiding in plain sight. Police race to stop a killer before Friday the 13th strikes again.