Camp Revamp: Killing Me Softly
Jon is hit with a gut-wrenching decision to either repair or tear down a damaged cabin. Also, Jon's mom and sister help transform a mouse infested nightmare into a romantic couple's cabin, and the ultimate glam-up includes a shower built for two.