Loose Lips Sink Ships
As the family Chantel prepares for the Philippines wedding, Chantel and Pedro try to get to the bottom of Royal and Angenette's trust issues, and it leads to an explosive confrontation. Nicole hopes introducing Alejandro to her friends will go smoothly.