The Kings: It's Life or Death
Amanda undergoes bariatric surgery in the hopes of losing enough weight to treat her cancer. Casey meets with Dr. Procter and is told he'll die if he doesn't lose weight. Later, the family has a pool party, and Casey confronts Ed.