Cyster, Cyster
Yaellie, a sweet 9-year-old, has itchy psoriasis on over 90 percent of her body. Matt, a former Marine, has a large recurring lump in his armpit. Twins Tracie and Stacie have numerous matching bumps on their heads that sometimes leak.