Blown Off Course
Johnathan Hillstrand leaves the Time Bandit for warmer waters. On the Cornelia Marie, Captain Phil Harris pays a heavy price for his hard-living ways, and a phone call home brings heartache to the Northwestern's Jake Anderson.