Bering Sea Casino
A cracked tank on the Titan Explorer leaves Jake's engines vulnerable to seawater. Keith fires another deckhand but struggles to get rid of him for good. Johnathan prescribes alternative cures as the norovirus overtakes the Time Bandit crew at sea.