T*ts, Trophies and a Troupe of Queens
Bruno and Mark dig into the particulars of Sugar Candy's murder, starting with head drag queen Lady Lovelyn. Later, Mark and Bruno each experience romantic highs and lows on their respective dates with the handsome Mikky Flinn and the elusive Alice.