Born As One Sister
In California, conjoined twins Erika and Eva Sandoval undergo a 17-hour surgery. In Mississippi, Wells Middleton battles through his new future after losing both his hands. In Indonesia, Andriadi Putra has over 30kg of tumours on his body.