Princess Spencer
Erica goes on a girls' trip with her widowed friend, leaving Spencer with the kids. Then, Quinn stops by to find Spencer dressed as a princess. Later, Erica and Spencer announce the adoption to the kids, and Emma is angry about changing her name.