Clarksville
Guy Fieri dispatches Noah Cappe on a mission with celebrity chefs Jet Tila and Tiffani Faison to explore the food scene in Clarksville, Tennessee, where they sample pizza, pasta, BBQ and cheesecake to find out which restaurant has the top dish.