Holiday Throwdown: Time to Celebrate!
Jeff Mauro is in the house, ready to serenade chefs Brooke Williamson, Jet Tila and Andrew Zimmern. They go all out with fancy ingredients, prime cuts and fierce competition for an over-the-top holiday feast designed to celebrate Bobby Flay's demise.