Bats in Show
Gotham's annual dog show is tonight, and Harley plans to compete for the prized "Best in Show" ribbon. Sensing she's up to no good, Robin decides to enter rough-and-tumble Ace the Bat-Dog to keep an eye on the thieving trickster.