Lotus Elan: A Labour of Love
Ant finds a 1973 Lotus Elan that could turn a big profit, but the car doesn't run so taking it on is a huge gamble. Meanwhile, farmhouse renovations stall after complaints to the council. Are storm clouds gathering over Ant's double restoration projects?