Mobility, Mo' Problems
As the Kilcher family braces for summer on the homestead, Atz Lee treks to Perl Island for a crash course in wilderness survival. Meanwhile, Jane fights with creatures from the deep, and Otto and Eivin attempt to build a sauna.