Fishing for Trouble
Devar threatens to leave Mel. Is Antonio blowing off Cortney? Elizabeth's dad confronts Andrei. Danielle takes a chance on a new man. Kirlyam begins the final countdown to birth. Aika thinks Josh is lying. Patrick makes a move.