Hasta La Vista
Jenny and Sumit's family business is off to a rocky start. Luke's bachelor party gets racy. Johny hopes Chloe is ready to settle down. Greta frets about living with Matthew and his parents in the UK. Anthony and Manon clash as they head to France.