10 Things I Hate About Moving
Statler fears she's repeating mistakes of her past. Josh is frustrated when Lily keeps bringing up their money issues. Sarper has an unusual way of proving his love to Shekinah. Tatha's sister tells Tatha that she and James are making a mistake.