A Scooby-Doo Valentine's Day
When Scooby-Doo and the gang return to Coolsville for Valentine's Day, they discover kids are being kidnapped from Lover's Lane, and they are the prime suspects. To make matters worse, Shaggy learns his former girlfriend is dating JC Chasez!