Chewed Up, Spit Out, and Stepped On
Tensions escalate between the Hop Wei and Long Zii after an assassination attempt during a boisterous Chinatown parade. Big Bill sets out to pay his debt to Jack Damon, leaving Lee to keep watch over Lucy and the kids.