Moonlight on the Bayou
In New Orleans, Stefan comes face to face with Klaus Mikaelson, who soon becomes suspicious of his old friend's unexpected arrival in his city. Valerie finds Stefan a safe house. Caroline contemplates her future in Mystic Falls.