Me Donkey Want Water
Janette, Aunt Mimi and Annie commit to new deals, with varying degrees of enthusiasm. Toni may have found the killer she seeks. Terry is still looking for his. L.P. Everett meets his victim's family. Batiste plays his bone in Texas.