Wish Someone Would Care
Davis concocts a remedy for the post-Mardi Gras blues. Annie makes a decision that Sonny takes personally. Janette's chef's gig gets bogged down. Antoine becomes LaDonna's unexpected benefactor. Colson warns Albert to avoid trouble on St. Joseph's night.