Defender and Bronco
The 1991 Land Rover Defender is known for ruggedness and simplicity. Mod Mafia does a reboot of a tired, old Defender with modern performance, power and custom luxury. Wide Open Garage takes an old-school Bronco monster truck into overdrive.