A Line in the Sandwich/Tree for Two
To make money to buy a new toy, Andy and Rodney set up a cart selling sandwiches. When Andy's toy rocket gets stuck in the top of the tallest tree in the park, Rodney dusts off his long-dormant tree-climbing skills to retrieve it.