Chef Adam Swanson is joined by renowned chef Jimmy Shu, who specializes in mixing flavors from Malaysia, Thailand and India. Jimmy makes crab in black pepper sauce, and Adam makes spaghetti with crab. Together, they make mie goreng using angel hair pasta.