Blue Tongues and Hairy Legs
Julia and her snake catcher colleague, Stuart McKenzie, deal with a large python hanging in a treetop. Then, a mother discovers a snake while playing hide and seek with her children. Plus, Julia has acquired a tarantula as a new pet to overcome her fears.