Little White Lie
Cathy is forced to choose between Ashley and Samantha. Cher's big secret leaves Dawn reeling. Paula flaunts her ex-boyfriend to make Francia jealous. Laura Leigh is angry when Lisa pushes formula on a breastfeeding Lauren.