The Lost Mines of Kilimanjaro!
Fred takes a wrong turn at Nairobi and drives the gang to a lost valley at the base of Mount Kilimanjaro, where they meet Jessica Biel. When they get attacked by a monster gorilla, they soon have a serious mystery on their hands.