Conversation Starters
On the road with fellow dealer Alister Dryburgh, Drew Pritchard’s hunt for pieces with an interesting backstory takes him from Sussex to Shropshire as they snap up pieces of architectural salvage, campaign furniture and quirky homemade collectables.